سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنکور انسانی1400

کنکور انسانی، یکی از ازمون های پر طرفدار کنکور سراسری1400هست که بیشتر مخاطب های این ازمون، دانش­اموز های انسانی و مشاورهای تحصیلی هستند که علاقه زیادی به این حوزه اموزشی دارند و خیلی به این ازمون اهمیت میدن ولی از به نظر خود من کنکور همه ی دنیای ادم نیست، شاید از خیلی از کسایی که زمانی دانشجو بودن و همه­ی این مراحل رو گذرون هم این حرفو شنیده باشید که از کنکور نباید غول ساخت که با نزدن یه تست مثلا دنیا نابود میشه یا به فنا میریم. خیلی کسایی بودن که رتبه های خیلی خوبی اوردن ولی وقتی دانشگاهو تموم کردن دیدن 4 سال عمرم رو با یک مدرک عوض کردند که هیچ علاقه ای بهش نداشتن. خیلی به رفتارها و حرف هایی که بعضی مشاوران میزنن که کنکور رو تبدیل کل زندگی میکنن که با موفق نشدن کل زندگی نابود میشه یا جمله های انگیزشی میگن که خیلی امید میدن و خیلی مشتاق میکنن برای کنکور توجه نباید کرد چون این کاخی که توی ذهن از کنکور ساخته میشه یه روزی ادمو با  خاک یکسان میکنه یا اون جملات قصار انگیزشی که با اب و تاب گفته میشه خیلی اگه تاثیر گذار باشه یه هفته تاثیرش میمونه، ادم باید مسئولیت انتخاب های زندگیش چه خوب چه بد گردن خودش باشه ولی باید با همه مشورت کرد تا اشتباه رو کم کرد.

اما اگه مشخص شد که توی زندگی چه هدفی دارید (ممکنه زمان ببره ولی ترسی ازش نداشته باشید چون نتیجه داره) و راه رسیدن به این هدف یکی از هزار پله­اش کنکور هست حالا وقتیه که باید براش شروع به تلاش کنید، الان نه دیگه برای حرف بقیه نه بحث با کسی و نه برای هر دلیل دیگه، فقط و فقط برای خودتون و هدفتون باید تلاش کنید.

موفقیت در کنکور انسانی1400

حالا که هدف مشخص شد و قصد شرکت توی کنکور انسانی دارید اول یه سری اطلاعات کلی باید داشته باشید مثل منابع و بودجه بندی کنکور انسانی 1400، زمان ثبت نام و زمان برگذاری کنکور1400، تاثیر معدل در کنکور انسانی1400 ، نظام قدیم و یا جدید بودن منابع کنکور انسانی 1400و بعد از این اطلاعات احتیاج به برنامه ریزی دارید تا بتونید روی برنامه به هدفتون برسید.

منابع کنکور انسانی1400

  • منابع عمومی

منابع عمومی کنکور انسانی بهمراه ضرایب دروس

  • منابع تخصصیانسانی

منابع تخصصی کنکور انسانی بهمراه ضرایب دروس

زیرگروه های رشته انسانی

زیر گروه های کنکور انسانی

زمان ثبت نام کنکور1400 

سازمان سنجش، مهلت ثبت نام کنکور سراسری1400، 12 بهمن ماه تعین کردکه تا روز شنبه 18 بهمن ماه 99 (9روز) ادامه داره که همه داوطلب توی این مدت باید فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنند و اگه از ثبت نام جا موندن معمولا 2 روز دیگه به عنوان تمدید مهلت ثبت نام به زمان ثبت نام اضافه میشه.

نظام قدیم و یا جدید بودن منابع کنکور انسانی 1400

 آزمون سراسری 1400 بر اساس نظام اموزشی جدیده و کسایی هم که توی نظام اموزشی قدیم تحصیل کردند باید از منابع نظام جدید استفاده کنند.

تاثیر معدل در کنکور انسانی1400

سازمان سنجش حذف کنکور سراسری برای داوطلب هایی که دیپلم خودشون رو از سال 1398 به بعد گرفتند یعنی بر اساس نظام اموزشی جدید درس خوندن و امتحانات پایه دوازدهم نهایی داشتند، معدل دیپلم تا نهایت 30 درصد و داوطلب های نظام قدیم که از سال 1384 تا سال 1397 دیپلم گرفتند 25 درصد توی نتیجه کنکورشون تاثیر داره و برای دیپلم قبل سال  1384 معدل هیچ تاثیری نمیگذاره.

 بهترین برنامه ریزی برای کنکور انسانی 1400

هر کسی برای رسیدن به هدف خودش و موفقیت و کسب رتبه باید برنامه ریزی منحصر به فردی برای خودش اماده کنه که این برنامه ریزی اولین و مهم ترین کاره، برای همین اگه تجربه کافی توی برنامه ریزی ندارید بهتره با مشاور حتما مشورت کنید. برنامه ریزی برای کنکور خودش یه بحث خیلی پیچیده تری هستش که اگه بخواد توی این مقاله در موردش بحث بشه خیلی طولانی میشه.

جمع بندی

·          زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از 12 بهمن ماه اغاز می شود. 

·         منابع کنکور انسانی 1400 بر اساس نظام اموزشی جدید است. 

·         تاثیر معدل برای دانش اموزان نظام جدید 30درصدر و برای دانش اموختگان نظام قدیم 25 درصد است.