سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ویژگی بهترین مشاور کنکور

 

مطمئنا خیلی از شما ها با سختی ها و مشکلات سال کنکور آشنایی دارید و گاها با بعضی از این چالش ها روبرو شدید. هر دانش آموز کنکوری برای اینکه بتونه از این چالش ها با موفقیت عبور بکنه نیاز به یک برنامه و راهنما داره. راهنمایی که تمامی این سختی ها و مشکلات رو دیده و تونسته به خوبی با اونها کنار بیاد و برای همه اونها راه حل مناسب و دقیقی داشته باشه. یک مشاور کنکور با تجربه می تونه برای یک دانش آموز کنکوری بهترین راهنما باشه و مسیر موفقیت رو به این فرد نشون بده. اما سوال اینجاست که بهترین مشاور کنکور چه کسی هست و روند کارش چه شکلیه؟ 

بهترین مشاور کنکور

بهترین مشاور کنکور چه کسی است؟

بهترین مشاور کنکور باید ویژگی های زیادی داشته باشه تا بتونه برای همه مشکلات شما به درستی راه حل ارائه بده. در ادامه قراره چند تا از این ویژگی ها رو بررسی کنیم:

1. برنامه ریزی صحیح و منحصر به فرد

بهترین مشاور کنکور باید بتونه با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت درسی دانش آموز خودش، بهترین برنامه مطالعاتی مختص به اون دانش آموز رو ارائه بده. خیلی از مشاورین کنکور از پکیج های برنامه ریزی و درسی استفاده می کنند که اغلب بی نتیجه و غیر مفیده. بنابراین در انتخاب مشاور باید دقت کنید که نحوه برنامه ریزی این مشاور به چه صورت هست و میزان تطابق برنامه با دانش آموز چه مقدار هست.

بهترین مشاوره کنکور

2. نظارت و پیگیری دقیق مشاور کنکور

از مهم ترین ویژگی های بهترین مشاور کنکور، نظارت دقیق و پیگیری مستمر هست. بیشتر دانش آموزان بدون توجه و نظارت کافی، برنامه درسی خودشون رو اجرا نمی کنند. برای همین وجود یک مشاور پیگیر بسیار ضروریه. هر چقدر که نظارت بیشتر باشه، نقاط ضعف و قوت دانش آموز بیشتر مشخص میشه و راهنمایی اون دانش آموز به صورت دقیق تر و کامل تر صورت می گیره. پس یکی از اولویت های شما در انتخاب بهترین مشاور کنکور، باید مسئله نظارت و پیگیری باشه.

3. سابقه و تجربه کاری

تجربه و نتایج قبلی یک مشاور اهمیت خیلی زیادی داره و مسئله ای هست که با پرس و جو و دیدن کارنامه کاری یک مشاور پیدا میشه. نتایج قبلی یک مشاور مشخص می کنه که تا چه حد اون مشاور تونسته که دانش آموزان قدرتمندی پرورش بده و روی کار مشاوره خودش تسلط کافی داره.

4. توجه به مسائل انگیزشی

بهترین مشاور کنکور تهران

هر دانش آموزی برای موفقیت در کنکور، جدا از مسائل درسی، به تقویت و پشتیبانی در مسائل روحی و روانی احتیاج داره تا خدایی نکرده توی مسیر موفقیت خسته نشه و جا نزنه. انگیزه برای یک دانش آموز کنکوری اهمیت زیادی داره و بهترین مشاور کنکور از این مسائل آگاهه و می تونه دانش آموز خودش رو راهنمایی کنه. خیلی از افراد ممکنه که این جنبه از تحصیل رو در نظر نگیرند و مسئله ناچیزی به نظرشون بیاد؛ اما باید بدونند که این مسئله در مسیر مهمی مثل مسیر کنکور، بسیار مهم و حیاتیه.

5. عامل بودن مشاور کنکور

ممکنه که شما بارها توی تبلیغات تلویزیونی یا در جاهای مختلف دیده باشید که ما شما را در دو ماه به رتبه های برتر کنکور می رسانیم و به شما وعده های بیهوده و دروغ می دهند. باید بدونید که همه این وعده ها به شدت کذب و دروغ هستند و نباید مورد توجه قرار بگیرند. بهترین مشاور کنکور کسی هست که ادعای خاصی نداره و تمام توانایی خودش رو در عمل و واقعیت نشون میده. پس مجددا روی بررسی سابقه کار و تجربه مشاور تاکید میشه تا مشکلی توی روند کار و مسیر موفقیت دانش آموز پیش نیاد.

همونطور که گفته شد، سال کنکور مسیر بسیار طولانی و پر فراز و نشیبی هست و چالش های خیلی زیادی برای همه دانش آموزان ایجاد میکنه. واگذار کردن رسیدگی به این چالش ها و حل کردن تمامی این مسائل برای دانش آموزان می تونه به شدت سخت باشه و تعداد کمی از دانش آموزان به تنهایی می تونن از پس این مشکلات بر بیان. بنابراین توصیه میشه که برای موفقیت در سال کنکور حتما به دنبال بهترین مشاور کنکور و مشاور مناسب خود باشید تا با تضمین بیشتری بتونید در سال کنکور موفق شوید.