سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد مورد نیاز برای یک کنکور خوب به کمک مشاوره تحصیلی

میخوایم بریم سراغ کنکور و  یک نگاهی گذرا داشته باشیم به لوازم و احتیاجاتی که برای این که بتونیم در کنکور رتبه بشیم و نتیجه خوبی به دست بیاریم بندازیم. هر چی در این زمینه که در آینده پیش رو تاثیر بزرگی میذاره اطلاعات و وقت بیشتری بگذاریم مطمئنا نتیجه اش رو خواهیم دید. 

1- تصمیم گیری، پایه انگیزه

طبیعتاً برای شروع هر کاری باید تصمیم بگیریم می خواهیم اون کار رو انجام دهیم یا نه. باید سود و ضرر اون کار رو بسنجیم شرایطمون رو مرور کنیم و آیا ارزش دارد که ما اون رو شروع کنیم. برای درس خوندن  هم همینطور است. اگر جوابمون بله اس که باید پای این تصمیمون بایستیم و تا تهش بریم. برای این بخش ارزش زیادی قایل باشید چون که انگیزه شما و دلیل شما برای ادامه دادن در این قسمت است. اگر هم جوابتون خیر است پیشنهاد می کنم بیشتر به این موضوع فکر کنید و یک مشاوره تحصیلی هم میتونه به شما کمک فکری بده تا تو این تصمیم مهم زندگیتون راه درست رو انتخاب کنید. 

تصمیم گیری

2-برنامه ریزی مطالعاتی، هدفمند کردن مطالعه برای کنکور

از آنجایی که ما تا زمان کنکور یک زمان محدودی داریم و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد و این زمان غیر قابل بازگشت هست، پس باید از اون به نحو احسن استفاده کنیم. بهترین کار هم این است که آن را برنامه ریزی کنیم و این کار هم ضروری است که به صورت حرفه ای انجام شود. سعی کنید برنامه ریزیمون رو هم روی کاغذ بیاریم چون که ذهن فراموش کار است. البته که یک مشاوره تحصیلی متخصص این امر رو میتونه به صورت اصول درستش انجام بده و خیالتون رو از بابت این جزییات آسوده کنه. 

برنامه ریزی

3-مطالعه برای کنکور، مهمترین بخش

اگر مراحل قبلی رو به درستی انجام داده باشید دیگه وقتشه بریم سر اصل مطلب! روش های مطالعاتی متفاوتی وجود دارد ولی آن چیزی که اهمیت دارد اینه که مخصوص شما باشه و با توجه به شما شخصی سازی شده باشه چون آدم ها با عادات و خلق و خوی متفاوت قطعا نمیتونن در یک چارچوب یکسان به یک نتیجه برسند پس برنامه شخصی هم از مهمترین بخش های مسیر است که به کمک مشاوره تحصیلی به صورت مناسب برای شما شخصی سازی میشود. حتما سعی کنید به برنامه ای که در بخش قبلی نوشتید پایبند باشید که بهترین نتیجه رو بگیرید. 

 

مطالعه

4-استقامت، رمز موفقیت

اگر مدتی از شروعتون گذشته باشه، حدوداً نصف مدت زمانتون تا کنکور سراسری، کم کم این ذهنیت براتون پیش میاد که "پس کی تموم میشه؟ خسته شدم! دیگه نمی تونم به این وضعیت ادامه بدم. دارم از خواب می میرم و ..." اینجاست که استقامت شما به آزمایش گذاشته میشه.  پس بدون استقامت ورزیدن نمیشه نتیجه گرفت و اکثرا تو این مورد افرادر دیگر مشکل دارن. حالا اگه کسی کنارتون بود تا شمار رو راهنمایی بده چقدر خوب بود؟ یکی که موقع خستگی ها دوباره بهتون انگیزه بده و به جلو هولتون بده. 

 ادیسون: 1 درصد استعداد 99 درصد تلاشه

استقامت


5-مشاوره تحصیلی، تضمین نتیجه

 از آنجایی که کنکور به صورت یک کار حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است و  یک شخص غیر متخصص و بی تجربه شانس کمی برای موفقیت داره پس وجود کسی که مسیر راه رو بلد باشد الزامی است. یک مشاوره تحصیلی کاربلد که بتونه راه و چاه رو بهت نشون بده، میتونه برچسب اعتمادی باشه که موفقیتتو تضمین می کنه. مشاوره تحصیلی میتواند تک تک کارهات رو رصد و در تمامی مراحل پیشین نامبرده شده میتونه کمکت کنه.  

مشاوره تحصیلی انلاین

مراکز مشاوره تحصیلی خصوصی ای زیادی هستش که تو میتونی از اون ها استفاده کنی. حتی اگر امکان جابه جایی و حمل نقل اسان و راحت نداری میتونی از خدمات مشاوره تحصیلی انلاین هم استفاده بکنی.