سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 نکته مهم برای موفقیت در کنکور ریاضی1400

 

تقریبا یک یا دو سال برای کنکور تلاش دارید میکنید و دیگه بعد از این همه زحمت نتیجه این همه تلاشتو باید دید، خیلی عالیه که تا اینجا پیش اومدید از اینجا به بعدشم انشالله با توکل به خدا خوب پیش میرید اگرم یه مدته تحت فشاری و کاری نکردید فقط به تمام مراحلی که داشتید تا الان فکر کنید این همه راه رو نیومدید که حالا کنار بکشید فک کند دارید یه فیلم میبینید حاظرید تهشو نبینید؟ پس حالا وقت کم اوردن نیست!!! 

سعی کردیم مواردی که ممکنه برای همه در کنکور ریاضی 1400 سوال بشه و به دنبال جواب  این سوالات باشند رو توی این مقاله جمع اوری کنیم. 

1-برنامه ریزی برای کنکور ریاضی 1400

موفقیت یعنی برای یه هدف اونقدر تلاش بشه که هر شب موقع خواب به خاطر همه سختی هایی که تحمل میشه این سوال بشه که واقعا ارزششو داره؟ اخه این همه فشار و سختی برای یه کنکور؟ من نمیخام بگم کنکور همه چیزه و حرفای تکراری بزنم اما اگه واقعا کسی هدفی داره که باید از دانشگاه بهش برسه کنکور یه پله که هر کسی با تلاشی که میکنه تعیین میکنه اون طرف پل به کجا میرسه. هیچوقت دیر نیست حتی اگه در بدترین شرایط یه سال دیگم پشت کنکور کسی بمونه به نظرم ارزشش بیشتر تا به هر کاری به جز هدفش مجبور بشه، پس از فردا دیره از همین الان شروع کن ولی با یه برنامه ریزی دقیق تر.

تا الان ممکنه زیاد برنامه ریزی کرده باشید اما اگه هزار بارم برنامه ریزی ها عملی نشده احتمال زیاد یه جای کار اشتباهه برای برنامه ریزی پس اول در حد یک هفته همه کارایی که توی روز انجام میدید رو با ساعت بنویسید بعد حالا توی مدت مثلا 5 روز سعی کنید برای روز بعد برنامه ریزی کنید با این کار یه چند روز با برنامه پیش میرید بهش عادت میکنید. بعد از مدتی که دیدید دارید فقط برای مثلا شنبه ی برنامه تکراری رو مینویسید به یه برنامه کلی برای طول هفته نبدیلش کنید به این مرحله که رسیدید بهتون تبریک میگم شما بالاخره تونستید یه برنامه ریزی عالی برای کنکور ریاضی 1400 انجام بدید. 

  2-منابع کنکور ریاضی 1400 و ضرایب دروس

·         منابع عمومی

منابع عمومی کنکور1400

·         منابع تخصصی

منابع خصوصی کنکور ریاضی1400

3-زمان برگذاری کنکور ریاضی 1400

سازمان سنجش زمان برگذاری کنکور ریاضی1400 چهارشنبه 9/4/1400 تا شنبه 12/4/1400 اعلام کرده اما با اتفاقی که برای کنکور سراسری 99 افتاد این زمان خیلی زمان دقیق نیست ولی یه زمان مشخص شدست که تا اون موقع باید همه کارا انجام شده باشه و زیاد به تمدید این زمان نباید امیدوار بود چون چیزی دقیقا مشخص نیست. 

 

4-منابع کمک اموزشی برای کنکور ریاضی 1400

حسابان و ریاضی : 

جامع خیلی سبز - سری جامع تست

انتشارات الگو - سری تست

 فیزیک : 

 انتشارات خیلی سبز ( سری جامع پایه و دوازدهم )

 انتشارات گاج ( میکروطبقه بندی )

 هندسه : 

انتشارات مهر و ماه ( سری جامع )

 انتشارات خیلی سبز ( سری جامع ) 

گسسته و آمار و احتمال :

انتشارات نشرالگو - سری تست
انتشارات خیلی سبز - سری جامع تست 

 شیمی :

 انتشارات نشر الگو ( سری جامع تست )

انتشارات گاج ( میکروطبقه بندی )

5-چگونه در عید نوروز برای کنکور ریاضی 1400 درس بخوانیم؟

کنکور و نوروز

خب حالا که تعطیلات عید نوروز نزدیکه بهتره به این فرصت برای مرور و جمع بندی اشاره کنیم .توی تعطیلات نورز قرار بر مرور همه ی پایه ها و همه ی درس ها نیست بلکه قراره دروس پیش دانشگاهی و یکی از پایه‌ها را مرور بشه. برای همین انجام دادن یه سری کارها به استفده کردن از تعطیلات عید کمک میکنه مثل:

·         هدف گذاری برای که دوره ی عید

·         تبدیل کردن بعضی دروس به نقطه قوت

·         نحوه ی مطالعه ی هر درس

·         پیدا کردن مکان مناسب برای مطالعه

 نتیجه گیری

برای موفقیت در کنکور ریاضی 1400 دیر نیستو باید با یه برنامه ریزی شروع کرد

زمان برگذاری کنکور ریاضی1400 تقریبا خرداد ماه  اعلام شده که دقیق نیست.

تعطیلات عید نوروز  فرصتی برای مرور و جمع بندی است.